ციხელაშვილი: აფხაზეთზე გამავალი სარკინიგზო მაგისტრალის გახსნა არ განიხილება
შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში სახელმწიფო
მინისტრის
ქეთევან ციხელაშვილის განცხადებით, აფხაზეთზე გამავალი
რუსეთ–საქართველო–სომხეთის სარკინიგზო მაგისტრალის გახსნის საკითხი არ
განიხილება და დღის წესრიგში არ დგას.
„ამ დღეებში ძალიან ბევრი ინტერპრეტაცია მიეცა, გაუგებარი მიზეზებით. ვფიქრობ, ძალიან ცალსახა განცხადებები გაკეთდა იმ საკითხებთან დაკავშირებით, რაც განიხილებოდა რკინიგზის საკითხზე, ასეთი მოლაპარაკებები არ ყოფილა და არც მიმდინარეობს”, – აღნიშნა მან.
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ წევრ ნიკა რურუას განცხადებით, საქართველოში სომხეთის პრემიერის ვიზიტის შემდეგ გაჩნდა საფუძვლიანი ეჭვი, რომ ორი ქვეყნის პრემიერ-მინისტრებმა აფხაზეთის რკინიგზის აღდგენაზე ისაუბრეს.
„ეჭვს საფუძვლიანს ხდის აღნიშნულთან დაკავშირებით კარაპეტიანის მკაფიო განცხადებაც, რაც შემდგომ სომხურმა და რუსულმა მედიამაც დაადასტურა და აღნიშნა, რომ ლარსის ალტერნატიული ეკონომიკური გზა გაიხსნება”, - განმარტა რურუამ.
ენმ ფიქრობს, რომ „აფხაზეთის რკინიგზის გახსნა“ ეროვნული ინტერესების ღია ღალატია და მტრული ნაბიჯი, რომელიც მხოლოდ რუსებს, სეპარატისტებს ახეირებს, ამასთან გააუარესებს ეკონომიკურ მდგომარეობას ფოთის პორტის ტვირთბრუნვის შესუსტების გამო და ურთიერთობას მეზობელ აზერბაიჯანთან.
„მოძრაობა თავისუფლებისთვის-ევროპული საქართველოს“ წევრ სერგი კაპანაძის თქმით კი, ბოლო წლებია აქტიურად ვრცელდება რუსულ და სომხურ პრესაში ინფორმაცია, რომ გარკვეული მოლაპარაკებები ქართულ მხარესთან მიმდინარეობს, რასაც თბილისი უარყოფს.
„პრობლემა იმაშია, რომ ჩვენ არ გვაქვს მექანიზმები, რომ ეს გადავამოწმოთ და ხშირად ის ინფორმაცია, რომელიც მოდის სხვადასხვა წყაროებიდან არის ხოლმე ძალიან საგანგაშო. გვინდა, რომ პასუხი გაგვცეს ხელისუფლებამ”, - განაცხადა მან.
„ამ დღეებში ძალიან ბევრი ინტერპრეტაცია მიეცა, გაუგებარი მიზეზებით. ვფიქრობ, ძალიან ცალსახა განცხადებები გაკეთდა იმ საკითხებთან დაკავშირებით, რაც განიხილებოდა რკინიგზის საკითხზე, ასეთი მოლაპარაკებები არ ყოფილა და არც მიმდინარეობს”, – აღნიშნა მან.
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ წევრ ნიკა რურუას განცხადებით, საქართველოში სომხეთის პრემიერის ვიზიტის შემდეგ გაჩნდა საფუძვლიანი ეჭვი, რომ ორი ქვეყნის პრემიერ-მინისტრებმა აფხაზეთის რკინიგზის აღდგენაზე ისაუბრეს.
„ეჭვს საფუძვლიანს ხდის აღნიშნულთან დაკავშირებით კარაპეტიანის მკაფიო განცხადებაც, რაც შემდგომ სომხურმა და რუსულმა მედიამაც დაადასტურა და აღნიშნა, რომ ლარსის ალტერნატიული ეკონომიკური გზა გაიხსნება”, - განმარტა რურუამ.
ენმ ფიქრობს, რომ „აფხაზეთის რკინიგზის გახსნა“ ეროვნული ინტერესების ღია ღალატია და მტრული ნაბიჯი, რომელიც მხოლოდ რუსებს, სეპარატისტებს ახეირებს, ამასთან გააუარესებს ეკონომიკურ მდგომარეობას ფოთის პორტის ტვირთბრუნვის შესუსტების გამო და ურთიერთობას მეზობელ აზერბაიჯანთან.
„მოძრაობა თავისუფლებისთვის-ევროპული საქართველოს“ წევრ სერგი კაპანაძის თქმით კი, ბოლო წლებია აქტიურად ვრცელდება რუსულ და სომხურ პრესაში ინფორმაცია, რომ გარკვეული მოლაპარაკებები ქართულ მხარესთან მიმდინარეობს, რასაც თბილისი უარყოფს.
„პრობლემა იმაშია, რომ ჩვენ არ გვაქვს მექანიზმები, რომ ეს გადავამოწმოთ და ხშირად ის ინფორმაცია, რომელიც მოდის სხვადასხვა წყაროებიდან არის ხოლმე ძალიან საგანგაშო. გვინდა, რომ პასუხი გაგვცეს ხელისუფლებამ”, - განაცხადა მან.