ახალი ამბები
ზუგდიდის მერიამ 30 ათას ლარზე მეტი პრემია-დანამატი გასცა
2018 წლის ნოემბერსა და დეკემბერში ზუგდიდის მერიაში სახელფასო დანამატი გაიცა მერის მოადგილეზე, მერის მოვალეობის შესრულებისთვის. ნათქვამია „ლაივპრესის“ მიერ გამოთხოვილ საჯარო ინფორმაციაში. ნოემბერში მაიზერ ნანავამ თანამდებობრივი სარგოს 50% - 1 200 ლარი მიიღო, დეკემბერში კი ხელფასის 30% - 720 ლარი.

ასევე, შარშან, დეკემბრის თვეში ინფრასტრუქტურული პროექტების მართვის სამსახურის საპროექტო-სახარჯთაღრიცხვო განყოფილების მესამე რანგის პირველი კატეგორიის უფროს სპეციალისტზე გაიცა სახელფასო დანამატი, არასამუშაო საათებში ზეგანაკვეთური სამუშაოს შესრულებისთვის, 600 ლარის ოდენობით.

ასევე, 2018 წლის პირველი ნოემბრიდან 29 იანვრის ჩათვლით, პრემია-დანამატი ზუგდიდის მერიას დაქვემდებარებულ მხოლოდ ორ ააპ-ში გაიცა. „ლაივპრესის“ მიერ გამოთხოვილი ინფორმაციის მიხედვით, ესენია „ზუგდიდდასუფთავების ცენტრი“ და „სპორტულ დაწესებულებათა მართვის ცენტრი“. ჯამში გაიცა ააიპ-ებში გაცემულმა თანხამ 27 ათას 922 ლარი შეადგინა.

სპორტის განვითარების ცენტრი

სპორტის ააიპ-ში პრემია-დანამატი მიიღო ოთხმა ძალოსანმა, 2000-2000, 3 ათასი და 300 ლარის ოდენობით. ასევე, შოტოკან კარატე-დოს ერთმა სპორტსმენმა ათასი, აშიჰარა კარატეს ერთმა კარატისტმა 2 ათასი ლარი. კიდევ სამ კარატისტზე 600 და 400-400 ლარი გაიცა.

პრემია-დანამატი აიღო ორმა მოკრივემ - 300-300 ლარის ოდენობით. ამდენივე თავისუფალი ჭიდაობის ერთმა სპორტსმენმა და ორმა მოჭადრაკემ. ერთ მძლეოსანზე 600 ლარი გაიცა. ერთ ძიუდოისტზე 350 ლარი. სულ საუბარი 17 სპორტსმენს შეეხება. მათზე 16 ათას 150 ლარი გაიცა.

პრემია-დანამატი მიიღო 9 მწვრთნელმა. ძალოსნობის მწვრთნელზე 800 ლარი გაიცა. 400-400 ლარი მიიღო კარატე-დოს ორმა მწვრთნელმა, ასევე სამოს და მკლავჭიდის მწვრთნელებმა. კიკბოქსინგის მწვრთნელმა - 700 ლარი. კრივის და ჭადრაკის მწვრთნელმა 300-300 ლარი. თავისუფალი ჭიდაობის მწვრთნელმა 150 ლარი. სულ, მათზე გაცემულმა თანხამ 3 ათას 850 ლარი შეადგინა.

ზუგდიდდასუფთავების ცენტრი

საანგარიშო პერიოდში პრემია-დანამატი „ზუგდიდდასუფთავების ცენტრის“ თანამშრომლებზეც გაიცა. კერძოდ, შარშან ნოემბერში პირუტყვის ოთხმა დამჭერმა 10-10 ლარი მიიღო. დეკემბერში პირუტყვის ხუთ დამჭერზე 12-12 ლარი გაიცა.

მიმდინარე წელს შესყიდვების და სატრანსპორტო განყოფილებების უფროსებზე 600-600 ლარი გაიცა.

ამასთან, ზედამხედველობის სამსახურის უფროსის მოადგილემ 375 ლარი მიიღო. სამ ბრიგადირზე ჯამში 325-325 ლარი გაიცა. ორმა კონტროლიორმა 200-200 ლარი მიიღო. ხუთ მძღოლზე 350-350 ლარი გაიცა.

ასევე, 8 მუშამ, რომელიც აერთიანებს მტვირთავებს, დამგველებს და დამლაგებელს, 1 400 ლარი გაიცა.

სულ მერიასა და ააიპ-ში გაცემულმა თანხამ 30 ათას 442 ლარი შეადგინა.

ფულადი ჯილდო იგივე საანგარიშო პერიოდში მიიღეს ზუგდიდის, სენაკის, ხობის და მარტვილის საკრებულოებში. დანამატი გაიცა ჩხოროწყუს მერიის ერთ თანამშრომელზეც.
| Print |  E-mail
FaceBook Twitter Google
სხვა მასალები






ზუგდიდის მაჟორიტარმა დეპუტატმა მერაბ ქვარაიამ რეგიონული
განვითარებისა
20:40 / 20.02.2019
ზუგდიდის მაჟორიტარმა დეპუტატმა მერაბ ქვარაიამ რეგიონული განვითარებისა






მთავრობის მხრიდან ანაკლიის პორტს საფრთხე არ ემუქრება,
19:58 / 20.02.2019
მთავრობის მხრიდან ანაკლიის პორტს საფრთხე არ ემუქრება,






საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესიის პატრიარქმა
19:32 / 20.02.2019
საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესიის პატრიარქმა






ზუგდიდის მერიის განათლების განყოფილების უფროსმა თანამდებობა დატოვა.
18:57 / 20.02.2019
ზუგდიდის მერიის განათლების განყოფილების უფროსმა თანამდებობა დატოვა.
ცოცხალი ისტორიები
დემეტრე ლიპარტია - აგრარულ მეცნიერებათა დოქტორი
გრიგოლ დაგარგულია - აგვისტოს ომის რეზერვისტი
დიანა ქაჯაია - აბიტურიენტი
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს ფონდ  ”ღია საზოგადოება-საქართველოს” პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე. The views, opinions and statements expressed by the authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of Open Society Georgia Foundation. Therefore, the Open Society Georgia Foundation is not responsible for the content of the information material.