კომენტარი
გალში დაბრუნებას და ენგურჰესზე მუშაობას ვგეგმავ - სტიპენდიანტი სტუდენტი
FaceBook Twitter
E-mail Print
სტუდენტი აფხაზეთიდან, გიორგი ციკოლია დიმიტრი გულიას სახელობის სტიპენდიანტი გახდა. ის საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტში პირველ კურსზე სწავლობს. სტიპენდია შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში სახელმწიფო მინისტრის ინიციატივით და განათლების სამინისტროს მხარდაჭერით წელს პირველად დაარსდა. გიორგი სტიპენდიანტი ეროვნულ გამოცდებზე მიღწეული შედეგისთვის გახდა. ის ერთი წლის განმავლობაში ყოველთვიურად 300 ლარს მიიღებს.

ლაივპრესი: გიორგი, ელოდი თუ არა, რომ დიმიტრი გულიას სახელობის სტიპენდიანტი გახდებოდი?

გიორგი ციკოლია: რა თქმა უნდა არ ველოდი. დღეს მიგვიწვიეს და ადგილზე გავიგე ეს ამბავი.

ლაივპრესი: რას ნიშნავს შენთვის ეს სტიპენდია?

გიორგი ციკოლია: ეს ჩემთვის ნიშნავს, რომ როცა სწავლობ, ეს ფასდება და ცოდნა არ იკარგება.

ლაივპრესი: გრანტით მიიღე ეროვნულ გამოცდებზე?

გიორგი ციკოლია: დიახ, 50%-ინი გრანტი მაქვს.

ლაივპრესი: სად ემზადებოდი გამოცდებისთვის და იყო თუ არა რთული შენთვის ეროვნული გამოცდები?

გიორგი ციკოლია: გალში ვემზადებოდი. ჩემთვის არც ისე რთული იყო ეს გამოცდები.

ლაივპრესი: აფხაზეთში სად ცხოვრობ?

გიორგი ციკოლია: მე გალის რაიონის სოფელ საბერიოდან ვარ.

ლაივპრესი: როდის წამოხვედი აფხაზეთიდან?

გიორგი ციკოლია: სკოლა გალში დავამთავრე. თბილისში ოქტომბერში გადმოვედი.

ლაივპრესი: რატომ არჩიე სწავლა თბილისში და არა მაგალითად სოხუმის უნივერსიტეტში?

გიორგი ციკოლია: იმიტომ, რომ აქ უფრო მაღალი დონეა ცოდნის, ვიდრე აფხაზეთში.

ლაივპრესი: საბერიოში ვინ დარჩა, თუ ოჯახით გადმოხვედით?

გიორგი ციკოლია: მამა გარდამეცვალა. დედაჩემი „ენგურჰესის“ მთავარი აგრონომ-დეკორატორია და იქ მუშაობს. პერიოდულად აფხაზეთში მეც ჩვეულებრივ გადავდივარ.

ლაივპრესი: რომელ ფაკულტეტზე სწავლობ?

გიორგი ციკოლია: ვსწავლობ ენერგეტიკის და ელექტროინჟინერიის ფაკულტეტზე.

ლაივპრესი: ამ პროფესიაზე არჩევანი რატომ შეაჩერე? რატომ დაგაინტერესა?

გიორგი ციკოლია: სადაც მე ვცხოვრობ, იქ ენგურჰესია. სწავლის დასრულების შემდეგ მინდოდა დავბრუნებულიყავი და იქ პერსპექტივა ამ სფეროს აქვს. ამიტომ, ვაპირებ გალში დაბრუნებას და ენგურჰესზე დასაქმებას.

ლაივპრესი: როგორ ფიქრობ, სად უფრო მეტია შესაძლებლობები ახალგაზრდების განვითარებისთვის, თბილისში თუ აფხაზეთში?

გიორგი ციკოლია: რა თქმა უნდა აქ. იქ ყველაფერი შეზღუდულია.

ლაივპრესი: რას გულისხმობ?

გიორგი ციკოლია: იქ შეიძლება ითქვას, რომ სწავლაზე მეტად ფული ფასობს. მაგალითად, დიპლომების გაცემისას პირდაპირ არა, მაგრამ ფული მთავარ როლს ასრულებს.

ლაივპრესი: გალში გართობის რა შესაძლებლობები არსებობს ახალგაზრდებისთვის? რითი ერთობიან? მათი ყოველდღიურობა როგორია?

გიორგი ციკოლია: ძირითადად ეზოში ბურთის თამაშით. ამაზე მეტი გართობა იქ არ არის.

ლაივპრესი: არის გალში სათამაშო მოედნები? რისი დეფიციტი გქონდა ყველაზე მეტად?

გიორგი ციკოლია: სტადიონები არის, მაგრამ სხვა რამე, რომ ახალგაზრდები გაერთონ, ასეთი რაღაც არა.

დღევანდელ ღონისძიებაზე ოსური ლიტერატურის დამფუძნებლის, პოეტის, კოსტა ხეთგუროვის სტიპენდია მიიღო კავკასიური უნივერსიტეტის სტუდენტმა რობიზონ ილურიძემ.

სტიპენდიების გადაცემა დიმიტრი გულიას დაბადებიდან 145 წლისა და პირველი აფხაზური ბეჭდური მედიის დაფუძნების 100 წლის იუბილეს დაემთხვა.
Print E-mail
Twitter
სხვა მასალები
სიტყვა ლაკოაჟი ფრანგულივით კი ჟღერს, თუმცა აფხაზური ვაზის ჯიშის
სახელწოდებაა,
13:20 / 16.09.2019
სიტყვა ლაკოაჟი ფრანგულივით კი ჟღერს, თუმცა აფხაზური ვაზის ჯიშის სახელწოდებაა,
სვანეთში, იფარის თემის სოფელ ბოგრეშში ძველი წელთაღრიცხვის
მერვე-მეექვსე საუკუნეების
14:40 / 15.08.2019
სვანეთში, იფარის თემის სოფელ ბოგრეშში ძველი წელთაღრიცხვის მერვე-მეექვსე საუკუნეების
რამდენიმე წლის წინ, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის
12:25 / 14.06.2019
რამდენიმე წლის წინ, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის
23 წლის მომღერალი ნათია თოდუა გერმანიაში ცხოვრობს.
13:30 / 07.06.2019
23 წლის მომღერალი ნათია თოდუა გერმანიაში ცხოვრობს.
საბჭოთა რეპრესიები
ვიდეო
თხილი ხარისხით ფასდება [ვიდეო]
სამეგრელოში თხილის მოსავლის აღება აქტიურად მიმდინარეობს.
27 წლის თვითნასწავლი ოსტატი ურთიდან [ვიდეო]
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ურთაში
კოსმოსში გაფრენაზე მეოცნებე პლანეტების მოყვარული 9 წლის ბიჭი [ვიდეო]
კოსმოსი, პლანეტები, გალაქტიკა, უჩვეულო ღრუბელი
ვლაქერნობა ზუგდიდში [ვიდეო]
ვლაქერნობის დღესასწაულის აღნიშვნა ზუგდიდში ტრადიციულად
ფოტო
სპორტული მოედნები ზუგდიდში [ფოტო]
ზუგდიდის ცენტრალურ უბნებში სპორტული მოედნების ნაწილი დაზიანებულია,
ფოტოამბავი ოკუპირებული გალიდან
როგორ გამოიყურება ოკუპირებული ქალაქ გალის ცენტრი დღეს,
სახიფათო ორმოები საჯიჯაო-ნარაზენის გზაზე [ფოტო]
ზუგდიდის სოფელ ნარაზენის და ხობის მუნიციპალიტეტის
მესტიელი გიდი ტურისტებს ქორულდის ტბებზე ეპატიჟება [ფოტო]
სოციალურ ქსელში დაწყებული კამპანიის „გაატარე ზაფხული
იდლიანი - სოფელი სვანეთში [ფოტო]
იდლიანი 150-კომლიანი თემია მესტიის მუნიციპალიტეტში.
მზარეულის მაგიდა
მარტივად და სწრაფად მოსამზადებელი ჭვიშტარი [ვიდეო]
ჭვიშტარს მეგრულ სამზარეულოში განსაკუთრებული ადგილი უჭირავს.
პასკები იასამნებით მხატვრისგან [ვიდეო]
მაგიდაზე ფუნჯებით სავსე ქილა დგას. მხატვარი მარიკა კორკელია
ფუჩხოლია [ვიდეო]
ფუჩხოლია მეგრული სიტყვაა და ქართულად ნიშნავს - დაფშვნილს,
როგორ მოვამზადოთ წელვადი ელარჯი [ვიდეო]
ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მეგრული კერძის მოსამზადებლად
გებჟალია ნადუღით [ვიდეო/ფოტო]
ზუგდიდის სოფელ ახალსოფელში მცხოვრები ბელა კვარაცხელიას
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.