კომენტარი
გალში დაბრუნებას და ენგურჰესზე მუშაობას ვგეგმავ - სტიპენდიანტი სტუდენტი
FaceBook Twitter
E-mail Print
სტუდენტი აფხაზეთიდან, გიორგი ციკოლია დიმიტრი გულიას სახელობის სტიპენდიანტი გახდა. ის საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტში პირველ კურსზე სწავლობს. სტიპენდია შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში სახელმწიფო მინისტრის ინიციატივით და განათლების სამინისტროს მხარდაჭერით წელს პირველად დაარსდა. გიორგი სტიპენდიანტი ეროვნულ გამოცდებზე მიღწეული შედეგისთვის გახდა. ის ერთი წლის განმავლობაში ყოველთვიურად 300 ლარს მიიღებს.

ლაივპრესი: გიორგი, ელოდი თუ არა, რომ დიმიტრი გულიას სახელობის სტიპენდიანტი გახდებოდი?

გიორგი ციკოლია: რა თქმა უნდა არ ველოდი. დღეს მიგვიწვიეს და ადგილზე გავიგე ეს ამბავი.

ლაივპრესი: რას ნიშნავს შენთვის ეს სტიპენდია?

გიორგი ციკოლია: ეს ჩემთვის ნიშნავს, რომ როცა სწავლობ, ეს ფასდება და ცოდნა არ იკარგება.

ლაივპრესი: გრანტით მიიღე ეროვნულ გამოცდებზე?

გიორგი ციკოლია: დიახ, 50%-ინი გრანტი მაქვს.

ლაივპრესი: სად ემზადებოდი გამოცდებისთვის და იყო თუ არა რთული შენთვის ეროვნული გამოცდები?

გიორგი ციკოლია: გალში ვემზადებოდი. ჩემთვის არც ისე რთული იყო ეს გამოცდები.

ლაივპრესი: აფხაზეთში სად ცხოვრობ?

გიორგი ციკოლია: მე გალის რაიონის სოფელ საბერიოდან ვარ.

ლაივპრესი: როდის წამოხვედი აფხაზეთიდან?

გიორგი ციკოლია: სკოლა გალში დავამთავრე. თბილისში ოქტომბერში გადმოვედი.

ლაივპრესი: რატომ არჩიე სწავლა თბილისში და არა მაგალითად სოხუმის უნივერსიტეტში?

გიორგი ციკოლია: იმიტომ, რომ აქ უფრო მაღალი დონეა ცოდნის, ვიდრე აფხაზეთში.

ლაივპრესი: საბერიოში ვინ დარჩა, თუ ოჯახით გადმოხვედით?

გიორგი ციკოლია: მამა გარდამეცვალა. დედაჩემი „ენგურჰესის“ მთავარი აგრონომ-დეკორატორია და იქ მუშაობს. პერიოდულად აფხაზეთში მეც ჩვეულებრივ გადავდივარ.

ლაივპრესი: რომელ ფაკულტეტზე სწავლობ?

გიორგი ციკოლია: ვსწავლობ ენერგეტიკის და ელექტროინჟინერიის ფაკულტეტზე.

ლაივპრესი: ამ პროფესიაზე არჩევანი რატომ შეაჩერე? რატომ დაგაინტერესა?

გიორგი ციკოლია: სადაც მე ვცხოვრობ, იქ ენგურჰესია. სწავლის დასრულების შემდეგ მინდოდა დავბრუნებულიყავი და იქ პერსპექტივა ამ სფეროს აქვს. ამიტომ, ვაპირებ გალში დაბრუნებას და ენგურჰესზე დასაქმებას.

ლაივპრესი: როგორ ფიქრობ, სად უფრო მეტია შესაძლებლობები ახალგაზრდების განვითარებისთვის, თბილისში თუ აფხაზეთში?

გიორგი ციკოლია: რა თქმა უნდა აქ. იქ ყველაფერი შეზღუდულია.

ლაივპრესი: რას გულისხმობ?

გიორგი ციკოლია: იქ შეიძლება ითქვას, რომ სწავლაზე მეტად ფული ფასობს. მაგალითად, დიპლომების გაცემისას პირდაპირ არა, მაგრამ ფული მთავარ როლს ასრულებს.

ლაივპრესი: გალში გართობის რა შესაძლებლობები არსებობს ახალგაზრდებისთვის? რითი ერთობიან? მათი ყოველდღიურობა როგორია?

გიორგი ციკოლია: ძირითადად ეზოში ბურთის თამაშით. ამაზე მეტი გართობა იქ არ არის.

ლაივპრესი: არის გალში სათამაშო მოედნები? რისი დეფიციტი გქონდა ყველაზე მეტად?

გიორგი ციკოლია: სტადიონები არის, მაგრამ სხვა რამე, რომ ახალგაზრდები გაერთონ, ასეთი რაღაც არა.

დღევანდელ ღონისძიებაზე ოსური ლიტერატურის დამფუძნებლის, პოეტის, კოსტა ხეთგუროვის სტიპენდია მიიღო კავკასიური უნივერსიტეტის სტუდენტმა რობიზონ ილურიძემ.

სტიპენდიების გადაცემა დიმიტრი გულიას დაბადებიდან 145 წლისა და პირველი აფხაზური ბეჭდური მედიის დაფუძნების 100 წლის იუბილეს დაემთხვა.
Print E-mail
Twitter
სხვა მასალები






ქართულ აფხაზურ ურთიერთობებში წლიდან წლამდე დინამიკაში მნიშვნელოვნად
11:47 / 25.03.2019
ქართულ აფხაზურ ურთიერთობებში წლიდან წლამდე დინამიკაში მნიშვნელოვნად






დებს, 30 წლის ნუცი და 25 წლის სოფი მალაშხიებს დაახლოებით ერთი წლის
წინ ქართული სათამაშოს შექმნის იდეა გაუჩნდათ.
17:07 / 11.02.2019
დებს, 30 წლის ნუცი და 25 წლის სოფი მალაშხიებს დაახლოებით ერთი წლის წინ ქართული სათამაშოს შექმნის იდეა გაუჩნდათ.






სოხუმში კულტურული სივრცე სახელწოდებით „სკლად“ რამდენიმე წლის წინ
შეიქმნა.
13:34 / 01.12.2018
სოხუმში კულტურული სივრცე სახელწოდებით „სკლად“ რამდენიმე წლის წინ შეიქმნა.
ვიდეო
ჰოლანდიური ნესვის სათბური ზუგდიდში [ვიდეო]
ზუგდიდის სოფელ ცაიშში 65 წლის გენო ასათიანს ნესვი მოჰყავს.
ზუგდიდის „საარჩევნო ტურიზმის“ მადლი [ვიდეო]
არჩევნები დასრულდა და ქალაქი ნელ-ნელა უბრუნდება ჩვეულ რიტმს.
დამკვირვებელი ქალი, რომელიც არჩევნებმა პოპულარული გახადა [ვიდეო]
63 წლის ქეთევან სორდია ზუგდიდის სოფელ კახათში ცხოვრობს.
ცირკი ცხოველების გარეშე - აქცია ზუგდიდში [ვიდეო]
ზუგდიდში ცირკის ცხოველების მხარდასაჭერი აქცია გაიმართა.
არის თუ არა შრომითი უფლებები დაცული - გამოკითხვა
1 მაისი მშრომელთა საერთაშორისო დღეა.
ფოტო
ქვეყნის დამოუკიდებლობის 101-ე წლისთავი ზუგდიდში [ფოტო]
ზუგდიდელები საქართველოს დამოუკიდებლობის 101-ე წლისთავს აღნიშნავენ.
ზუგდიდის ცენტრალურ ქუჩებში საცობებია [ფოტო]
ზუგდიდის ბულვართან ცენტარლური გზების ჩაკეტვამ ქალაქში
ქვეითთა შეზღუდული უფლებები ზუგდიდში [ფოტო]
ქვეითთა უფლებები ზუგდიდში ხშირად ირღვევა.
პროტესტი ვენეციის კომისიის სახელით [ფოტო]
უზენაეს სასამართლოს მოსამართლეთა უვადოდ
ქვეითთა წაშლილი გადასასვლელები ზუგდიდში [ფოტო]
ზუგდიდის ცენტრში, საავტომობილო გზებზე ქვეითთა გადასასვლელები
მზარეულის მაგიდა
პასკები იასამნებით მხატვრისგან [ვიდეო]
მაგიდაზე ფუნჯებით სავსე ქილა დგას. მხატვარი მარიკა კორკელია
ფუჩხოლია [ვიდეო]
ფუჩხოლია მეგრული სიტყვაა და ქართულად ნიშნავს - დაფშვნილს,
როგორ მოვამზადოთ წელვადი ელარჯი [ვიდეო]
ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მეგრული კერძის მოსამზადებლად
გებჟალია ნადუღით [ვიდეო/ფოტო]
ზუგდიდის სოფელ ახალსოფელში მცხოვრები ბელა კვარაცხელიას
ფარჯიანების კუბდარი [ვიდეო/ფოტო]
კუბდარი ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი სვანური კერძია,
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.