კომენტარი
გალში დაბრუნებას და ენგურჰესზე მუშაობას ვგეგმავ - სტიპენდიანტი სტუდენტი
სტუდენტი აფხაზეთიდან, გიორგი ციკოლია დიმიტრი გულიას სახელობის სტიპენდიანტი გახდა. ის საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტში პირველ კურსზე სწავლობს. სტიპენდია შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში სახელმწიფო მინისტრის ინიციატივით და განათლების სამინისტროს მხარდაჭერით წელს პირველად დაარსდა. გიორგი სტიპენდიანტი ეროვნულ გამოცდებზე მიღწეული შედეგისთვის გახდა. ის ერთი წლის განმავლობაში ყოველთვიურად 300 ლარს მიიღებს.

ლაივპრესი: გიორგი, ელოდი თუ არა, რომ დიმიტრი გულიას სახელობის სტიპენდიანტი გახდებოდი?

გიორგი ციკოლია: რა თქმა უნდა არ ველოდი. დღეს მიგვიწვიეს და ადგილზე გავიგე ეს ამბავი.

ლაივპრესი: რას ნიშნავს შენთვის ეს სტიპენდია?

გიორგი ციკოლია: ეს ჩემთვის ნიშნავს, რომ როცა სწავლობ, ეს ფასდება და ცოდნა არ იკარგება.

ლაივპრესი: გრანტით მიიღე ეროვნულ გამოცდებზე?

გიორგი ციკოლია: დიახ, 50%-ინი გრანტი მაქვს.

ლაივპრესი: სად ემზადებოდი გამოცდებისთვის და იყო თუ არა რთული შენთვის ეროვნული გამოცდები?

გიორგი ციკოლია: გალში ვემზადებოდი. ჩემთვის არც ისე რთული იყო ეს გამოცდები.

ლაივპრესი: აფხაზეთში სად ცხოვრობ?

გიორგი ციკოლია: მე გალის რაიონის სოფელ საბერიოდან ვარ.

ლაივპრესი: როდის წამოხვედი აფხაზეთიდან?

გიორგი ციკოლია: სკოლა გალში დავამთავრე. თბილისში ოქტომბერში გადმოვედი.

ლაივპრესი: რატომ არჩიე სწავლა თბილისში და არა მაგალითად სოხუმის უნივერსიტეტში?

გიორგი ციკოლია: იმიტომ, რომ აქ უფრო მაღალი დონეა ცოდნის, ვიდრე აფხაზეთში.

ლაივპრესი: საბერიოში ვინ დარჩა, თუ ოჯახით გადმოხვედით?

გიორგი ციკოლია: მამა გარდამეცვალა. დედაჩემი „ენგურჰესის“ მთავარი აგრონომ-დეკორატორია და იქ მუშაობს. პერიოდულად აფხაზეთში მეც ჩვეულებრივ გადავდივარ.

ლაივპრესი: რომელ ფაკულტეტზე სწავლობ?

გიორგი ციკოლია: ვსწავლობ ენერგეტიკის და ელექტროინჟინერიის ფაკულტეტზე.

ლაივპრესი: ამ პროფესიაზე არჩევანი რატომ შეაჩერე? რატომ დაგაინტერესა?

გიორგი ციკოლია: სადაც მე ვცხოვრობ, იქ ენგურჰესია. სწავლის დასრულების შემდეგ მინდოდა დავბრუნებულიყავი და იქ პერსპექტივა ამ სფეროს აქვს. ამიტომ, ვაპირებ გალში დაბრუნებას და ენგურჰესზე დასაქმებას.

ლაივპრესი: როგორ ფიქრობ, სად უფრო მეტია შესაძლებლობები ახალგაზრდების განვითარებისთვის, თბილისში თუ აფხაზეთში?

გიორგი ციკოლია: რა თქმა უნდა აქ. იქ ყველაფერი შეზღუდულია.

ლაივპრესი: რას გულისხმობ?

გიორგი ციკოლია: იქ შეიძლება ითქვას, რომ სწავლაზე მეტად ფული ფასობს. მაგალითად, დიპლომების გაცემისას პირდაპირ არა, მაგრამ ფული მთავარ როლს ასრულებს.

ლაივპრესი: გალში გართობის რა შესაძლებლობები არსებობს ახალგაზრდებისთვის? რითი ერთობიან? მათი ყოველდღიურობა როგორია?

გიორგი ციკოლია: ძირითადად ეზოში ბურთის თამაშით. ამაზე მეტი გართობა იქ არ არის.

ლაივპრესი: არის გალში სათამაშო მოედნები? რისი დეფიციტი გქონდა ყველაზე მეტად?

გიორგი ციკოლია: სტადიონები არის, მაგრამ სხვა რამე, რომ ახალგაზრდები გაერთონ, ასეთი რაღაც არა.

დღევანდელ ღონისძიებაზე ოსური ლიტერატურის დამფუძნებლის, პოეტის, კოსტა ხეთგუროვის სტიპენდია მიიღო კავკასიური უნივერსიტეტის სტუდენტმა რობიზონ ილურიძემ.

სტიპენდიების გადაცემა დიმიტრი გულიას დაბადებიდან 145 წლისა და პირველი აფხაზური ბეჭდური მედიის დაფუძნების 100 წლის იუბილეს დაემთხვა.
| Print |  E-mail
FaceBook Twitter Google
სხვა მასალები






დებს, 30 წლის ნუცი და 25 წლის სოფი მალაშხიებს დაახლოებით ერთი წლის
წინ ქართული სათამაშოს შექმნის იდეა გაუჩნდათ.
17:07 / 11.02.2019
დებს, 30 წლის ნუცი და 25 წლის სოფი მალაშხიებს დაახლოებით ერთი წლის წინ ქართული სათამაშოს შექმნის იდეა გაუჩნდათ.






სოხუმში კულტურული სივრცე სახელწოდებით „სკლად“ რამდენიმე წლის წინ
შეიქმნა.
13:34 / 01.12.2018
სოხუმში კულტურული სივრცე სახელწოდებით „სკლად“ რამდენიმე წლის წინ შეიქმნა.






ბიჭიკო (ჰარი) კოდუა ზუგდიდელი ახალგაზრდაა, რომელმაც მეგრულ-ქართული
და
11:44 / 06.11.2018
ბიჭიკო (ჰარი) კოდუა ზუგდიდელი ახალგაზრდაა, რომელმაც მეგრულ-ქართული და






გიორგი ჯიქია ზუგდიდელი სპორტსმენია, რომელიც დღეს სპორტულ კარიერას
შეერთებულ შტატებში განაგრძობს.
11:33 / 27.09.2018
გიორგი ჯიქია ზუგდიდელი სპორტსმენია, რომელიც დღეს სპორტულ კარიერას შეერთებულ შტატებში განაგრძობს.
დღის ფოტო
ცოცხალი ისტორიები
დემეტრე ლიპარტია - აგრარულ მეცნიერებათა დოქტორი
გრიგოლ დაგარგულია - აგვისტოს ომის რეზერვისტი
დიანა ქაჯაია - აბიტურიენტი
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს ფონდ  ”ღია საზოგადოება-საქართველოს” პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე. The views, opinions and statements expressed by the authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of Open Society Georgia Foundation. Therefore, the Open Society Georgia Foundation is not responsible for the content of the information material.